Kotimaisen Doorien persoonallisen verkkopalvelun uudistaminen. Doorie tarjoaa mutkattomasti ja edukkaasti ammattilaisten suunnittelemat kodin sisustusratkaisut, aina takuuvarmasti juuri asiakkaan näköisenä.

Projekti:

Kotimaiselle kaluste- ja sisustusratkaisujen tarjoaja Doorien uusi verkkopalvelu

Asiakas:

Doorie

Palvelut:

Kotisivut, verkkokauppa

Lähtökohta

Vanhan visuaalisesti yksinkertaisen ja toiminnallisuuksiltaan kevyen verkkopalvelun tilalle haluttiin lähteä suunnittelemaan uutta, uuden brändi-ilmeen mukaisesti huomiota herättävää ja uniikkia verkkopalvelua, jossa asiointikokemus ei ole ainoastaan informatiivinen vaan myös viihdyttävä, inspiroiva ja kokemuksellinen. 

Verkkokaupan suunnittelun konkreettisena tavoitteena oli tuoda tuotteet ja palvelut aiempaa visuaalisemmin esiin sekä tarjota verkkokauppa-asiakkaille enemmän inspiraatioita tuotteiden käytön osalta mm. erilaisten tilakohtaisten kuvien ja esimerkkien avulla. Myös asiointia verkkokaupassa haluttiin parantaa tarjoamalla selkeämpi navigointi, monipuoliset tuotteiden hakutoiminnot ja isompien kalustekokonaisuuksien osalta mahdollisuus pyytää tarjous valituista tuotteista lisäämällä tuotteita tarjouspyyntöön verkkokauppamaisesti. 

Ratkaisu ja näin se tehtiin

Doorien brändiuudistuksen ja konseptointityön sekä verkkopalvelun visuaalisen ilmeen suuntaviivat toteutti taitava duo Pastry Agency ja Merikallio&Son. Havenin tiimin tehtävänä oli jalkauttaa uusi ilme ja konsepti verkkopalveluun sekä vastata sen teknisestä suunnittelusta ja toteutuksesta. 

Sivurakentajatyökaluksi valikoitui Elementor Pro, jonka avulla WordPress-verkkosivuston monisäikeinen rakenne, elementit ja toiminnallisuudet ovat rakentuneet sujuvasti, käyttäjälähtöisesti sekä Doorien tarpeet verkkopalvelun hallinnoinnin ja ylläpidon vaatimukset huomioon ottaen. 

WooCommerce-verkkokauppa tarjoilee Doorien tuotteet inspiroivassa verkkopalvelussa kotiin tilattavaksi. Kokonaisvaltaisen palvelukokemuksen täydentää mm. mallipalojen tilausmahdollisuus, asennuspalvelun hankinta sivuston kautta sekä tuotteiden ”tarjouspyyntökoritoiminto”, joka mahdollistaa asiakkaalle nopean prosessin tarjouspyynnöstä ostoon isompien kalustekokonaisuuksien osalta.

Uusi verkkopalvelu on takuulla personaallinen, uuden brändi-ilmeen mukaisesti pirteän värikäs sekä alan muista toimijoista varmasti positiivsesti erottuva asiakaskanava. Lopputulokseen on ollut todella tyytyväinen sekä asiakas Doorie Oy että koko suunnittelu- ja toteutustiimi. 

Doorie.fi

Tiimi

Kalle Alanen Haven Porvoo

Kalle Alanen

Projektipäällikkö

Robin Flykt

Senior WordPress Developer

Kätlin Valge Haven Porvoo

Kätlin Valge

Junior Web Designer

Töitämme

Doorie

Kotisivut, Verkkokauppa

Brunberg

B2B verkkokauppa, Hakukoneoptimointi, Kotisivut, Verkkokauppa

Luontoliitto

Kotisivut, Verkkokauppa

Porvoon museo

Kotisivut

RUNO Hotel

Hakukoneoptimointi, Kotisivut, Verkkokauppa

EcoFurn

Hakukoneoptimointi, Kotisivut, Verkkokauppa