Suunnitelmallinen tiedolla johtaminen osana markkinointia
Luomme yhdessä kanssasi toimivan strategian digitaaliselle markkinoinnille, jota lähdetään toteuttamaan mitattavissa olevien tavoitteiden kautta. Olennainen osa strategian jalkauttamista on suunniteltujen toimenpiteiden mittaaminen. Perustammekin ajattelumme tiedolla johtamiseen, ei fiilispohjaisiin ratkaisuihin tai parhaisiin arvauksiin vaikkapa sosiaalisen median sisältöjen toimivuudesta trafiikin ja kysynnän kasvattajana verkkosivustolla.
Toimivan game planin rakentamisessa otamme kantaa tavoitteiden asetannan ja mittaroinnin lisäksi mm. ostajapersoonien määrittämiseen, sisältöteemoihin, kanaviin sekä rooleihin, resursseihin ja budjetointiin. Markkinoinnissa ei jaeta pikavoittoja, vaan se on pitkäjänteistä, reaktiivista ja huolella suunniteltua toimintaa liiketoiminnan kasvun hyväksi.