haven porvoo palvelut

Digitaalinen strategia

Digitaalisessa strategiassa luodaan suuntaviivat ja ohjenuorat. Kuinka pääsemme pisteestä A pisteeseen B.

Tavoitteet ja niiden onnistumisen seuraaminen ja mittaaminen ovat osa onnistunutta markkinointia.

Meiltä saat kartan ja kompassin, jotta pääset päämäärääsi.

OTA YHTEYTTÄ
haven-porvoo-palvelut-mobiili

Digitaalinen strategia

 

Pelikirja, game plan tai strategia, yhtä kaikki, samaa tarkoittavat. Toisin sanoen suuntaviivat ja suunnitelma, joiden mukaan toimintaa johdetaan ja toteutetaan yrityksessä asetettujen tavoitteiden saavuttamiseksi. Kuten montaa muutakaan asiaa, ei markkinointiakaan voi tehdä tehokkaasti ilman selkeitä tavoitteita, suunnitelmaa ja mittarointia, eli strategiaa.

haven porvoo

Suunnitelmallinen tiedolla johtaminen osana markkinointia

 

Luomme yhdessä kanssasi toimivan strategian digitaaliselle markkinoinnille, jota lähdetään toteuttamaan mitattavissa olevien tavoitteiden kautta. Olennainen osa strategian jalkauttamista on suunniteltujen toimenpiteiden mittaaminen. Perustammekin ajattelumme tiedolla johtamiseen, ei fiilispohjaisiin ratkaisuihin tai parhaisiin arvauksiin vaikkapa sosiaalisen median sisältöjen toimivuudesta trafiikin ja kysynnän kasvattajana verkkosivustolla.

 

Toimivan game planin rakentamisessa otamme kantaa tavoitteiden asetannan ja mittaroinnin lisäksi mm. ostajapersoonien määrittämiseen, sisältöteemoihin, kanaviin sekä rooleihin, resursseihin ja budjetointiin. Markkinoinnissa ei jaeta pikavoittoja, vaan se on pitkäjänteistä, reaktiivista ja huolella suunniteltua toimintaa liiketoiminnan kasvun hyväksi.

haven-porvoo-digitaalinen-stragegia
haven porvoo

Tieto on yrityksen ystävä

 

Tiedolla johtamisessa avainasemassa ovat mittarit; missä ollaan nyt ja mihin suoritetuilla toimenpiteillä päästään. Mikä toimii ja mikä ei. Tämän tiedon valossa ratkaisuja on helpompi tehdä. Päämääränä on aina parempi myynti.

 

Offline mediassa tehdyn markkinoinnin tehokkuuden mittaaminen voi olla usein haastavaa. Digitaalisessa markkinoinnissa taas hienous on siinä, että suurin osa toimenpiteistä on mitattavissa eksaktisti. Tietoa on millä tuotteillasi tai palveluillasi on eniten kiinnostusta ja miksi ne eivät kuitenkaan ehkä myy. Tietoa on ketkä ovat asiakkaitasi ja miten he käyttäytyvät. Tietoa on millä hakusanoilla asiakkaasi hakevat tuotteitasi ja palveluitasi ja löytävätkö he ne oikeasti. Meidän avullamme saat nämäkin tiedot käyttöösi.

 

Haluaisitko kuulla lisää?